Ford 6.0 Powerstroke Diesel Wtryskiwacze paliwa i FICMs

image

Silnik wysokoprężny Forda 6.0L PowerStroke jest nieco kontrowersyjny; jest obiektywnie bardziej wydajny niż 7.3L, który zastąpił, ale kilka problemów z niezawodnością skaziło jego reputację. Silnik 6.0 wywodzi się z modelu International/Navistar VT365, przy czym wprowadzono kilka zmian, aby przepakować go do pickupa i upewnić się, że spełnia nowsze normy emisji spalin. Niektóre z tych zmian wpłynęły na niezawodność ciężarówek, takie jak restrykcyjny system EGR i skomplikowane turbo o zmiennej geometrii. Te problemy są jednak możliwe do naprawienia, a w wieku i przebiegu tych ciężarówek, musisz spodziewać się pewnych napraw tak czy inaczej. Twoje turbo 6.0 może mieć zatkane sadzą łopatki VGT, ale Cummins lub Duramax z podobnego roku prawdopodobnie wycieka olej przez turbo. Złe dostrojenie jest przyczyną większości problemów z EGR; dobrze dostrojona ciężarówka będzie działać wystarczająco czysto, aby nie zatkać zaworu lub chłodnicy. Biorąc pod uwagę, o ile droższy jest starszy, wolniejszy 7.3, mądrze jest kupić niedoceniany 6.0 i zaoszczędzić trochę budżetu na wysokiej jakości części z rynku wtórnego z aktualizacjami projektowymi, które naprawiają niedociągnięcia fabryczne.

Jedną z częstszych napraw w tych ciężarówkach jest wymiana wtryskiwaczy oleju napędowego. Ponieważ te ciężarówki mają wtrysk common-rail, gdzie paliwo jest dozowane na każdym pojedynczym wtryskiwaczu zamiast scentralizowanej pompy wtryskowej, każdy wtryskiwacz jest bardziej skomplikowany i kosztowny. W miarę starzenia się ciężarówek, największym problemem z wtryskiwaczami jest ich skłonność do zacinania się zaworów sterujących. Ford zajął się tym z aktualizacją do modułu sterowania wtryskiem paliwa (FICM), ale jeśli nadal jesteś na oryginalnym sterowniku, jesteś twój samochód nie widział poprawki. Dlatego profesjonalna diagnoza jest warta pieniędzy, zastępując moduł sterowania może naprawić te problemy z wtryskiwaczami przed nieodwracalnym uszkodzeniem jest zrobione do wtryskiwacza samego. Jak 7.3L, wtryskiwacze sami mogą również rozpocząć wyciek, i mają elektroniczny element, który może zobaczyć zużycie w czasie od bycia w takim obszarze ogrzewanym pod maską.

Kiedy przychodzi czas, aby wymienić wtryskiwacze na swoim Power Stroke, wybory mogą być przytłaczające. Różne lata miały pewne drobne różnice w konstrukcji wtryskiwaczy, i istnieje wiele odmian każdej konstrukcji dostępne; nowe lub regenerowane, OEM lub rynku wtórnego. Główne odmiany wtryskiwaczy PowerStroke są podzielone według modelu i roku:

2003-Wczesne 2004 (wyprodukowane 9/29/2003 lub wcześniej)

Regenerowany pojedynczy wtryskiwacz - zamów tutaj

Zestaw 8 regenerowanych wtryskiwaczy - zamów tutaj

Późne lata 2004-2007 (wyprodukowane 9/30/2003 lub później)

Pojedynczy wtryskiwacz regenerowany - zamów tutaj

Zestaw 8 regenerowanych wtryskiwaczy - zamów tutaj

Moduł sterujący wtryskiem paliwa (FICM)

2003-wczesne 2004 Super Duty i Excursion (data produkcji 9/22/2003 lub wcześniejsza) - zamów tutaj

Late 2004 Super Duty (data produkcji 9/22/2003 lub później), Late 2004-Early 2005 Excursion (data produkcji między 9/22/2003 a 12/31/2003) - zamów tutaj

2005-2007 Super Duty, Late 2005 Excursion (data produkcji 1/1/2005 lub później), 2004-2010 E-Series Van - zamów tutaj

Oferujemy zarówno fabrycznie nowe, jak i regenerowane wtryskiwacze OEM do silników wysokoprężnych i FICM do wszystkich zastosowań w silnikach PowerStroke, w zależności od tego, co preferujesz. Nasze regenerowane elementy ponownie wykorzystują obudowy OEM, więc możesz mieć pewność, że będą pasować idealnie, ponieważ przeżyły już całe życie w ciężarówce, takiej jak Twoja. Wszystkie elementy zużywalne i uszczelki są wymieniane, a elementy elektryczne są czyszczone i testowane, aby zapewnić doskonały kontakt. Dla wybranych zastosowań, oferujemy również fabrycznie nowe wtryskiwacze OEM, dokładnie takie same jak otrzymasz od dealera Forda, lub zmodyfikowane wtryskiwacze wysokiej wydajności, które mogą przepływać więcej paliwa, jeśli masz modów oddechowych i niezawodny tunel, aby skorzystać z możliwości. Wszystkie nasze elementy wtrysku oleju napędowego są wspierane przez rok, nieograniczony przebieg gwarancji, z rozszerzonych opcji gwarancji dostępne. Oferujemy również bezpłatną wysyłkę, plus bezpłatną wysyłkę zwrotną dla zwrotu rdzenia, jeśli zamówisz nasze regenerowane jednostki.

Jeśli nadal nie jesteś pewien, co jest najlepsze dla Twojego pojazdu, skontaktuj się z BuyAutoParts, aby uzyskać kompetentną pomoc w uzyskaniu najlepszych wtryskiwaczy zamiennych i innych części do samochodów ciężarowych. Posiadamy gwarantowane, dokładnie dopasowane wtryskiwacze, pompy wtryskowe, sterowniki elektroniczne i wiele innych znanych marek, takich jak Bosch, Alliant i Delphi. Wszyscy nasi specjaliści od części są tutaj i gotowi do pomocy!

Co to jest FICM?

Najnowsze artykuły

image

Diagnostyka czujnika masowego przepływu powietrza

image

Co to jest FICM?

image

Silnik czterocylindrowy

Popularne artykuły