Wraz z relingami dachowymi i oponą zapasową zamontowaną na klapie bagażnika, listwy startowe były obowiązkowym wyposażeniem podczas boomu na SUV-y w latach 90-tych. Są one doskonałą wizualną reprezentacją kompromisu; chciałbyś mieć wszędzie podniesioną ciężarówkę, ale twoje dzieci doceniłyby niższą wysokość wejścia, a ty nie możesz pokazać się w biurze z błotem na łydkach swoich Dockersów. Niektórzy ludzie lubią ten wygląd, inni nie. Czy chcesz poświęcić prześwit i potencjalnie pokonać główny powód zakupu ciężarówki lub SUV-a przez niektórych ludzi, czy chcesz uznać rzeczywistość tego, jak używasz ciężarówki każdego dnia i ułatwić sobie życie?
Lincoln Navigator z 2003 roku miał to, co najlepsze z obu światów: elektrycznie sterowane podjazdy, które po otwarciu drzwi opuszczały się jak czerwony dywan, a po ich zamknięciu składały się i chowały pod panelem bocznym. Poza tym, że są potencjalnie nieestetyczne i niepraktyczne, listwy startowe powodują również dodatkowy opór aerodynamiczny, który obniża zużycie paliwa, a tego ważący 5500 funtów 'Gator nie mógł już stracić. Opcja ta szybko rozpowszechniła się w wyższych modelach mechanicznie podobnego Forda Expedition i nie minęło wiele czasu, gdy konkurencyjne Chevy Tahoe i Cadillac Escalade również miały taką opcję.
Oczywiście inżynierowie musieli się spodziewać, że ludzie będą używać stopni bocznych jako, no wiecie, stopni, więc silniki, które uruchamiają deski rozdzielcze są całkiem spore i przykręcone bezpośrednio do ramy pojazdu. Wiele z tych ciężarówek ma już ponad dziesięć lat; oprócz tego, że dźwigają ciężar pasażerów, schodzą w dół i wracają do góry przy każdym otwarciu drzwi. Powtarzaj ten cykl kilka razy dziennie przez lata, a jak każda inna część samochodu, w końcu się zużyją. Możesz mieć szczęście i zauważyć, że otwierają się i zamykają wolniej niż zwykle. Możesz nie i musisz tymczasowo żyć z jedną z płyt zatrzymanych w pozycji góra-dół.
BuyAutoParts oferuje zamienniki desek rozdzielczych do większości zastosowań, w których zostały one zamontowane fabrycznie. W przeciwieństwie do naszych konkurentów, nasze zawierają również wstępnie zamocowany wspornik montażowy. To sprawia, że instalacja jest nieco łatwiejsza, co oznacza, że jest tańsza, jeśli mechanik wykona pracę. Nie jest to również zły pomysł, aby wymienić wsporniki i tak; są one umieszczone pod dużym obciążeniem, a także znajdują się w miejscu pod ciężarówką, która jest bardzo podatna na rdzę z soli drogowej w zimie. Oferujemy silnik i wspornik deski rozdzielczej samodzielnie lub jako pasujące do siebie pary po lewej i prawej stronie, dzięki czemu można zaoszczędzić jeszcze więcej pieniędzy i zapewnić lepszą długoterminową niezawodność, wymieniając oba elementy w tym samym czasie.
Jeśli nadal nie jesteś pewien, co jest najlepsze dla Twojego pojazdu, skontaktuj się z BuyAutoParts, aby uzyskać kompetentną pomoc w uzyskaniu najlepszych desek rozdzielczych i akcesoriów dla Twojego pojazdu. Posiadamy gwarantowane dokładnie dopasowane stopnie boczne, siłowniki, wsporniki i wszystko inne od znanych marek takich jak Westin, Lund, AMP Research i innych. Nasi specjaliści od części zamiennych są tutaj i gotowi do pomocy!
Znajdź silniki i wsporniki zamienne do fabrycznie montowanych stopni ruchomych tutaj
Znajdź dodatkowe stopnie do większości ciężarówek i SUV-ów tutaj
Znajdź WSZYSTKIE podjazdy i stopnie boczne, w tym tradycyjne podjazdy bez zasilania do większości samochodów ciężarowych i SUV tutaj